31.12.12

2012 之最

年尾做十大新聞回顧,十大勁歌金曲,十大忽噏金句,不亦樂乎。等我呢個小小的BLOG 都做個回顧,選出2012 年之最:

最正電影
今年睇左五十幾套電影,高下難分,三甲分別有【桃姐】、【Life Of Pi】、【金盞花大酒店】,好片太多。不過最後都選了【桃姐】,雖然不喜劉華,不過桃姐都是令我最感觸的一套電影。
可見前文:春蠶到死絲方盡 ﹣ 桃姐

最WING演唱會
 之前好友去睇劉美君帶幾枝七仔買的紅酒入場睇,睇完之後成地酒樽我笑佢「癲」,過兩 年先至發現原來HIGH 同酒精係成正比的。好似今年的LADY GAGA,其實未入場已經私帶左枝VODKA 飲到半醉,入去個陣再追加多兩杯香檳,入到去就算坐到勁遠,見到GAGA 姐好似粒蟻咁,都無損興致,其實同去一間只係播GAGA歌的DISCO 無任何分別。。。。。。
不過比起LADY GAGA,最正的都仍然係五月天的諾亞方舟香港站,當然,都係因為係入場兩個人空肚隊左枝幾兩枝紅酒,唱咩歌都HIGH 爆。
五月天的<五月天> 

最愛讀報
2012 年是資訊飢渴的一年,由iPhone 與iPad帶動每日讀報習慣,從【頭條新聞】、【蘋果動新聞】,嫌CHEAP 同表面而改讀SCMP、CNN、BBC,最後最鐘情的卻是新興的一份網上報紙﹣【主場新聞】。一份有立場,速度快,轉載博客博文的網站,用香港人的脈 膞、筆觸去看天下大事,好似唐唐咁講:「呢到我係主場」。愛上了【主場新聞】,每天都點擊多次,看最UPDATE的文章。
小弟都有篇【哀悼亞視】登上主場。

最愛咖啡店
咖啡係我生命中不可缺乏的原素,而咖啡店就是我靈魂歇息地。世界各地 的咖啡店都是盤桓的好地方,星加坡的“Drips Cafe”、”PS Cafe”,上海新天地的某咖啡店,莫斯科街邊某間咖啡店都是回憶的好地方,香港的少不了電影中心的Dubrick,文化中心的Deli & Wine,中環歌賦街的Agnes b Cafe,不過至愛的卻是巴塞隆拿一間三層高的Federal Cafe,人在異地,一個人在這間Cafe 流連了多天,由早到晚,由日到夜都呆在那裡,很回味當時的寧靜與放鬆。
醞釀.沉澱﹣懶洋洋的旅遊 

最開心喜事
 今年龍年真係一個喜事連連的一年,由年頭到年尾都不斷收到請帖,尤其係年尾更加係高峰期,三個月內有一打喜帖,美心的餅卡多到可以用唻玩十三張,為所有有情人終成眷屬感到開心。當中最高興的都算係「濕濕」 結婚,靚仔到呢!

最難忘旅行片段
旅行已經成為我生命中一個很重要的一部份,屈指一算,2012 年離港日數69 天,比起2011 年的55 天再創新高。要選最難忘旅行片段真係好難揀:巴塞隆拿馬拉松衝線、印尼係火山睇日出、西維爾追聖母過橋、莫斯科醉倒街頭、蒙古大漠置身夢幻仙境。。。。。。全部都好有回憶,好有感覺;要講最難忘,反而係同媽媽係東京街頭避雨時的那一晚,原來好耐都無拖過媽媽的手在街上跑,又發現原來少少的事係這樣窩心。一年一旅行,原來是這麼重要。



最喜愛照片
獲有史以來最多「讚」的,又係呢張係面書出現過好幾次的CHOK照,最愛除了因為他的罕有地影到醜樣的小弟無咁醜樣之外,仲有它的價值,盛惠二百大元。唔記得左邊個講,背後的聖家堂值100大元,大腿值另外100大元。


最佳損友
所有同我笑過、醉過、MJ 過、見識過我係動物園外嘔吐大作,在俄羅斯醉倒教堂前,在馬拉松終點鼓勵過的所有朋友都是我的最佳損友,沒有你們,都沒有更開心更樂觀更豁達的我。



最佳歌曲
唔駛諗,無得輸 ,識我嘅人都知﹣ 【年少無知】林保怡、陳豪、黃德斌版(其實成個2012 年除左呢隻歌有聽過,其他個D 一隻都唔識),新城頒個163 個獎有絕大部份都我都知個個係乜水,個首係咩歌。
【年少無知】,唱出我們心中無奈的哀歌。


什麼是「最」?喜歡的就是最好的。

沒有留言:

張貼留言

昔日